Rusza promocja 1+1 na kosmetyki kolorowe

czwartek, 8 lutego 2018
Kochani

Jeśli potrzebny Wam jest nowy podkład, tusz do rzęs lub pomadka, Superpharm wychodzi z propozycją promocji, dzięki której dwa kosmetyki kupimy w cenie jednego z nich. "W dniach 08-14.02. wybierając jeden kosmetyk do makijażu, drugi produkt tej samej marki dostaniesz za 1 GROSZ! Wystarczy, że pokażesz swoją kartę LifeStyle". Jeśli nie posiadacie karty, można ją założyć na miejscu i skorzystać z oferty. 


Chętnie kupiłabym mój ukochany L`oreal Feline, ale nie będzie mi po drodze. A Was kusi ta oferta?

3 komentarze:

  1. No oferta jest świetna, ale nie wiem czy się skuszę :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że nie wiedziałam o tym kilka dni temu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się wybieram mam nadzieję, że spotkam ciekawą promocję:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)