Zestaw Too Faced - Boss Lady Beauty Agenda 2018

czwartek, 25 stycznia 2018
Kochani

Każdego roku marka Too Faced, podobnie jak wiele innych firm, przygotowuje zestawy świąteczne, które zwykle cechuje fakt, że w jednym secie mamy kilka miniatur znanych kosmetyków plus jeden pełnowymiarowy. Wszystko w ładnej szacie graficznej, która ma nas zachęcić do zakupu. Zestawy świąteczne od Too Faced są zawsze niesamowicie miłe dla oka. Dwa lata temu był to np. rozkładany domek. Zwykle cienie znajdujące się w zestawach nie były najwyższych lotów i czegoś im brakowało. W tym roku marka przygotowała coś zupełnie odmiennego. Mój zestaw otrzymałam od przyjaciółki, jako prezent gwiazdkowy. 



Całość została zapakowana w przeuroczy karton z przepięknymi świątecznymi obrazkami. A co znalazłam w środku?


Tym razem kosmetyki umieszczono w fantastycznym etui, które może posłużyć jako kosmetyczka. Na różowym tle znajduje się złoty napis "Don`t let today be a waste of makeup", które jest bardzo motywujące :) Same przyznajcie. 


W przypadku Too Faced mamy do czynienia z wysoką dbałością o detale. Każdy element jest dopieszczony w najmniejszym calu. Brawo!


W etui oprócz palety cieni znajduje się terminarz, który może posłużyć jako notatnik. Może nie ma w nim miejsca na codzienne zapiski, ale i tak wpada w oko :)


W kalendarzu znajdziemy inspiracje makijażowe, które można wykonać przy użyciu zestawu. Oprócz tego naklejki, które ozdobią nasze zapiski oraz wiele innych.


W zestawie "Boss Lady Beauty Agenda 2018" znajdziemy miniaturę kultowego tuszu do rzęs "Better than sex", mini pomadkę w płynie oraz paletę cieni z rozświetlaczem, przepięknym różem i kultowym bronzerem Chocolate Soleil.


Jak mogę ocenić cienie w tej palecie?


W przypadku tego zestawu cienie są fantastycznej jakości, dobrze się je blenduje, idealnie łączą się z innymi kolorami, nie tworzą brudnej plamy, są idealnie napigmentowane. Trio do nadawania kształtu twarzy jest równie dobre. Szczególnie polubiłam się z różem "Will You Merry Me?", brozner już znam, więc zaskoczenia nie było :)


Zdecydowanie ten zestaw udał się marce Too Faced! Paletka jest fantastyczna, kalendarz zawsze się przyda, pozostałe kosmetyki na pewno zużyję, więc prezent w pełni udany! Dodatkowo przepiękne etui, które nie raz pojedzie ze mną w podróż. Zestaw kosztował 235 zł, ale przyjaciółka kupiła go dla mnie korzystając ze zniżki 25%, więc wyszło jeszcze taniej. Dlaczego zniżka 25%? Jesteśmy zawsze umówione z Martą, że czekamy do okresu, gdy Sephora oferuje zniżkę na kosmetyki do makijażu i wtedy kupujemy sobie prezenty. Czy jest różnica, że otrzymamy je trochę później? Dla nas nie :) Pozostaje dmuchać na zimne, aby kosmetyki, które chcemy upolować były dostępne, tym razem się udało :)

Co sądzicie o tym zestawie?

6 komentarzy:

  1. U mnie w Sephorze można już dorwać za -50% ceny lecz nie mieszkam w PL. Widziałam go w Perfumerii , fajna rzecz lecz dla mnie osoby zajmującej się makijażem jest o wiele za wielkie opakowanie i bardzo nieporęczne w pracy dlatego odpuściłam nawet -50% <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw.:D
    Sama bym się skusiła.:D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)