Rossmann wyprzedaje Manhattan - zakupy za grosze

wtorek, 16 stycznia 2018
Dzień dobry

Dzisiaj pokażę Wam, jakie nowości trafiły do mnie dzięki akcji wyprzedażowej w Rossmannie. Tym razem drogerie wycofują produkty Manhattan i w ten oto sposób ich produkty możemy kupić w okazyjnych cenach. Na co się skusiłam?



Zdecydowałam się na produkty, które zużywam szybko, bo i osobiście i na sesjach zdjęciowych lub gdy maluję klientki. W tak okazyjnych cenach żal byłoby z nich nie skorzystać. Postawiłam na puder sypki Soft Matt Loose Powder ma matowić i utrwalać. Postawiłam na odcień Beige 2. Obok widzicie dwa podkłady, jeden to 3 in 1 Easy Match Make Up Match&Perfect&Protect (odcień Soft Porcelain), drugi to Endless Perfection Breathable Ultra Lightweight w odcieniu Light Porcelain.  Postawiłam także na 2 in 2 Perfect Teint Powder & Make Up, który ma być zamiennikiem MAC`a. Dobrałam również dwa pudry w kompakcie Soft Compact Powder odcienie 0 oraz 1 (transparentny i naturalny). 


Wybrałam także trzy produkty do makijażu oczu, a mianowicie kredkę - eyeliner w odcieniu brązowym, bo taki produkt non stop gości w moim makijażu, tusz No End Mascara, który już kiedyś miałam i był baaaardzo dobry! Skusił mnie też eyeliner w przepięknym zielonym kolorze za niecałe 5 zł. Całość zakupów kosztowała mnie około 60 zł, więc opłacało się! Szczególnie cieszy mnie zapas podkładów i pudrów, bo te w moim przypadku schodzą non stop, a tu koszt był znikomy :) 

Znacie któryś z produktów?

5 komentarzy:

  1. Ciekawe czemu wycofują produkty Manhattan, ja akurat nie przepadam za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, nie wiedziałam że wyprzedają Manhattan. Muszę zrobić zapas Soft Compact Powder, bo bardzo lubię ten puder 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi dzisiaj udało się kupić z tej wyprzedaży podkład i tusz do rzęs. Niestety dużego wyboru nie było, ale mam nadzieję, że kosmetyki fajnie się spiszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie kupilam mam duzo zapasow ale ceny faktycznie przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma szaf z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)