Haul NYX - 50% na zestawy

czwartek, 4 stycznia 2018
Kochani

Są takie okazje w sklepach, obok których nie sposób przejść obojętnie. Jedną z nich była zniżka -50% na wszystkie zestawy świąteczne dostępne w sklepach stacjonarnych i sklepie online marki NYX. Czy mogłam zrezygnować z takiej okazji?



Postanowiłam sprawić sobie prezent i wybrałam dwa zestawy, za które zapłaciłam w sumie ok 85 zł, gdzie sam set Ready Prep Go kosztuje 99 zł. 


Zestaw NYX #glittergoals chodził za mną już długo, ale zawsze mówiłam sobie, że nie teraz, następnym razem, ale gdy zobaczyłam, że mogę go mieć za połowę ceny, zupełnie się nie zastanawiałam. W zestawie znajdziemy 3 pigmenty do oczu oraz produkt kultowy w wersji mini, a mianowicie NYX Glitter Glue, który stosuję non stop i nie wyobrażam sobie nie mieć go w moim kufrze makijażowym. Pigmenty są wow i będą idealne na wszelkie wielkie wyjścia :)


Zestaw Ready Prep Go składa się z 7 mini produktów, które mają gruntownie przygotować naszą twarz na makijaż idealny. Wśród nich znajdziemy: Pore Filler, jest to baza, która ma pomóc osobom z widocznymi porami lub może być stosowana pod makijaż. Druga miniatura to Born to Glow, a więc płynny rozświetlacz, który możemy dodać do podkładu lub stosować solo. Obok widzimy Control Freak służący do okiełznania naszych brwi, żel pomagający je wyczesać i ułożyć. Czwartym produktem jest baza pod cienie z linii HD. Następnie puder wykańczający makijaż, matujący HD. Na  końcu widzimy First Base, Primer Spray, którą spryskujemy twarz przed rozpoczęciem wykonywania makijażu, a po jego ukończeniu stosujemy ostatni produkt z tej gromadki, a mianowicie Matte Finish, czyli tzw. setting spray, który utrzyma makijaż w ryzach. 

Myślę, że te dwa zestawy pozwolą mi jeszcze lepiej poznać markę NYX i znaleźć kolejnych ulubieńców z jej bogatego asortymentu. Znacie któreś z nich?

5 komentarzy:

  1. Ja się skusiłam aż na 4 zestawy :) faktycznie świetna okazja, żeby przetestować kosmetyki NYX

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawy i to w dobrej cenie ;) Ja tam jestem w NYX zakochana, asortyment tej marki bardzo do mnie przemawia. Mam kilka produktów, które uwielbiam. Glitter primer muszę nabyć, w takim zestawie kusi jeszcze bardziej, ale chyba spóźniłam się na promocję ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam NYXa i zestawy sa swietne aby blizej poznac ta marke :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)