Be Glossy - edycja styczniowa "Begin with skin"

wtorek, 30 stycznia 2018
Dzień dobry

W minionym tygodniu dotarła do mnie najnowsza edycja be Glossy, która pojawiła się pod nazwą "Begin with skin" zachęcającą do zadbania o piękno naszej skóry. Co pojawiło się w środku? Jak mi się podoba ten box? Zapraszam...



Tym razem nie było pudrowo różowego pudełka, ale jasnoniebieski box, który bardzo wpada w oko.


Czas zobaczyć, co pojawiło się w środku, jakie to produkty i na ile mi się spodobały.


Pudełko było w miarę ciężkie i nie wyglądało na puste, więc zapowiadało się nieźle...


Essence - podkład w musie Soft Touch Mousse 

Podkład w bardzo delikatnym musie zapewnia gładką, matową cerę i naturalny wygląd, jednocześnie pozwalając skórze swobodnie oddychać. Zapłacimy za niego ok. 15 zł. Niestety, w boxie znalazłam odcień 04, który jest dla mnie za ciemny i nie jestem w stanie go przetestować. Szkoda! 



Equilibra - Szampon arganowy, ochronny 

Arganowy szampon ochronny powstał z myślą o włosach osłabionych i matowych. Surfaktanty pochodzenia roślinnego pozwalają delikatnie oczyścić włosy i skórę głowy nie powodując wysuszenia. Formuła szamponu bogata jest w naturalne substancje aktywne, takie jak: olejek arganowy, ekstrakt z liści czarnej herbaty, proteiny pszeniczne, ekstrakt z siemienia lnianego i gliceryna roślinna. Szampon chroni włosy, przywraca im blask oraz wzmacnia je i odżywia. Po zastosowaniu szamponu włosy są miękkie, wygładzone i błyszczące.

Co zawiera szampon arganowy?
► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Olejek arganowy: chroni odżywia i koi
► Ekstrakt z liści czarnej herbaty: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia
► ​Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza 

Jestem go ogromnie ciekawa. Zazwyczaj kosmetyki z olejkiem arganowym działają u mnie rewelacyjnie. Zdecydowanie jestem na tak i chętnie sprawdzę, czy i on stanie się moim ulubieńcem. Za 250 ml zapłacimy 20 zł. Tu mamy tzw. travel size, który z łatwością zabierzemy w podróż.


Nivea - Urban Skin Detoks, Maska 1-Minutowa

NIVEA Essentials Urban Skin Detoks Maska 1-minutowa z białą glinką i aktywnym ekstraktem z magnolii:
- oczyszcza skórę z toksyn, redukując stresory środowiskowe,
- zapewnia ekstra,
- głębokie oczyszczenie i złuszcza martwe komórki naskórka dzięki peelingującym drobinkom,
- udoskonala cerę i wspiera jej piękny wygląd.

Efektywne oczyszczanie skóry z toksyn, złuszczenie martwych komórek naskórka i wsparcie naturalnie pięknego wyglądu Twojej cery - to wszystko znajdziesz w 1-minutowej masce Urban Skin Detoks od NIVEA! 

Ten produkt zdążyłam już poznać, zużyć i bardzo polubić! Uwielbiałam go stosować jako tzw. "szybki ratunek" po ciężkim dniu! Doskonała! Szkoda, że pojawiła się na nią nagonka, żeby jej unikać i że podrażnia. U mnie 4 osoby stosują kolejne opakowanie i żadna nie ma uczulenia, podrażnienia. Polecam szczerze! Dłuższy wpis o tej serii Nivea znajdziecie tutaj... 


Efektima - Peeling Kokosowy, efekt pojędrnienia 

Peeling kokosowy to sposób na poprawę jędrności Twojej skóry. Olejek kokosowy, znany ze swych drogocennych właściwości dla skóry, wpływa na poprawę jej kondycji. Drobinki ścierające z łupinek kokosa zastosowane w peelingu wygładzą skórę i pomogą usunąć martwy naskórek. Peeling kokosowy stanie się Twoim sprzymierzeńcem w poprawieniu jędrności i elastyczności skóry. 

Za produkt zapłacimy ok. 20 zł. Jestem bardzo zadowolona, że trafiłam na tę wersję! Uwielbiam kokos i w kosmetykach i w smaku... Z chęcią przetestuję ten peeling.


Biolaven - żel myjący do twarzy

Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. 

Jeśli regularnie do mnie zaglądacie, wiecie, że ten produkt należy do serii, której szczerze nie znoszę. Od tego obrzydliwego zapachu nie raz rozbolała mnie głowa. Znowu muszę znaleźć kogoś, kto przyjmie ten żel ode mnie. Nie chcę znowu tej serii w be Glossy!!!


Holika Holika - Pig Nose Clear Black-Head 3 Step Kit

Zestaw 3 plasterków dogłębnie oczyszczających pory, usuwających zaskórniki i ściągających skórę na nosie. Pory są oczyszczane z wszelkich zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Po zastosowaniu produktu nos jest pozbawiony nieestetycznych ""czarnych kropek"", pory są zwężone i mniej widoczne.

Produkt składa się z 3 odrębnych plasterków, które należy aplikować w kolejności jeden po drugim:
Krok 1 to bawełniany plasterek w postaci maseczki, który nasączony jest składnikami aktywnymi. Dzięki ekstraktom roślinnym pory na nosie się rozszerzają a skóra jest oczyszczana z nadmiaru sebum.
Krok 2 to różowy plasterek, który mocno absorbuje nadmiar sebum (łoju) oraz zrogowaciały naskórek, który blokuje ujście porów tworząc nieestetyczne zaskórniki na nosie.
Krok 3 to żelowa maseczka, która odświeża, chłodzi i zwęża pory na nosie.

Be Glossy podaje, że za ten set zapłacimy ok. 19 zł. Sprawdzę, czy zadziała i dam znać. Jestem zadowolona z tego, że będę mieć możliwość wypróbowania tego zestawu.


W boxie znalazłam także próbki kosmetyków, Wypróbuję jeden i na pewno nie będzie to Biolaven:)

Podsumowanie:

Tu już wszystkie produkty, jakie znalazłam w środku. Box spodobał mi się umiarkowania, nie ma wow! Cieszę się z peelingu Efektima, maseczki Nivea, setu Holika Holika i szamponu arganowego. Szkoda, że po raz kolejny w boxie pojawia się strasznie pachnący lawendą i czymś jeszcze produkt Biolaven, przykro, że podkład w musie jest za ciemny. Box oceniam na 3 z plusem. A co Wy sądzicie o tym pudełku?


4 komentarze:

  1. Dokładnie,nie ma wow. Ja nie przepadam za produktami z lawendą, więc już wiadomo, ze jeden produkt leci do oddania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling kokosowy zapowiada się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zel biolaven jest swietny kiedys do uzywalam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)