Szybki wskok do Rossmanna - kilka nowości

środa, 8 listopada 2017
Dzień dobry

Przy okazji cotygodniowych zakupów zajrzałam do Rossmanna, aby uzupełnić moje zapasy pielęgnacyjne. Co wrzuciłam do koszyka?



Wśród kilku produktów kosmetycznych nie mogło zabraknąć przepysznych Werher`s Original, które były akurat w promocyjnej cenie:) Oprócz nich skusiłam się na krem Soraya "Magia Olejków", bo moje zapasy kremów powoli się kurczą. Nie mogłam sobie odmówić nowego żelu pod prysznic Isana, idealnego na jesienne dni. Pachnie oszałamiająco. W "Cenie na do widzenia" była pianka oczyszczająca Nivea, za którą zapłaciłam niewiele, a miałam ją już kiedyś i dobrze wspominam. Oprócz tego uzupełniłam zapas mydełek Dove, wzięłam 4 kostki w nieco niższej cenie. Do tego zmywacz do paznokci Isana w mniejszym opakowaniu, bo będzie akurat na wyjazdy. Będąc przy kasie, okazało się, że otrzymałam przemiły gratis - kubek widoczny na zdjęciu. Pierwszy raz otrzymałam jakiś gift w Rossmannie. Przesympatyczna niespodzianka! Za całość zapłaciłam ok. 40 zł, może mniej, więc jest ok. Zapasy uzupełnione, wiele nie wydałam i jeszcze dostałam super niespodziankę. 

Lubicie zakupy w Rossmannie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)