Rozkład jazdy na blogu - 30 października - 3 listopada

niedziela, 29 października 2017
Dzień dobry

Właśnie przygotowuję dla Was wpisy na przyszły tydzień. Na chwilę obecną pewne są trzy wpisy, które już mam gotowe i te mogę na pewno zapowiedzieć. Opowiem Wam o moich wrażeniach z używania palety Dreamy od Nabli. Razem ze mną zajrzycie do pudełka Joybox i do paczki od marki Lactacyd. Oprócz tego chciałabym wreszcie opisać moje zakupy w sklepie internetowym Kontigo, a poza tym przyjdzie czas na niespodziankę. Mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać codziennie i każdy z wpisów przypadnie Wam do gustu. 


O czym chętnie poczytacie na moim blogu?

Pięknej niedzieli:)

2 komentarze:

  1. Najbardziej interesuje mnie wpis o paletce. Z chęcią przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na haul z Kontigo, ostatnio sama tam kupowałam. Jestem ciekawa co Ty wzięłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)