Ponowny hit z Lidl`a - co tym razem?

środa, 25 października 2017
Dzień dobry

Ostatnio, podczas zakupów spożywczych w Lidlu zauważyłam przepiękne nowości na półkach z kosmetykami. Nie mogłam przejść obok nich obojętnie i wrzuciłam je do koszyka.



Mowa o piankach do mycia rąk. Są trzy wersje zapachowe, ja wybrałam dwie, bo trzecia, "Kusząca wanilia" była niestety ubrudzona i była ostatnią sztuką. Skusiłam się na wersję "Soczyste mango" oraz "Złocistą morelę i lilię wodną". Oba zapachy pachną wspaniale i zachwycają. Nie dość, że cieszą oko, zdobią łazienkę, to jeszcze spisują się tak, jak powinny. Każda z nich kosztuje 3,99 zł, więc nie jest to ogromna kwota w porównaniu do innych produktów tego typu.

Co sądzicie o piankach do mycia rąk? Znacie te produkty?


9 komentarzy:

  1. Pianki są u mnie;) jestem z nich zadowolona! Ładnie pachną i są wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie widzialam, ale chetnie sie na nie zaczaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wszystkie trzy wersje zapachowe :D Dzisiaj otworzyłam mango - pięknie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widzialam ich w swoim lidlu niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie ma się co zastanawiać :) polecam, są bardzo fajne i niedrogie

      Usuń
  6. Wyglądają świetnie, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, kolorowa szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)