Szybki haul z promocji w Rossmannie - 2+2 "Zacznij dzień z czystą przyjemnością"

poniedziałek, 18 września 2017
Dzień dobry

Jak zapewne wiecie, w Rossmannie trwa obecnie (do 19 września) promocja 2+2 gratis na cztery różne produkty do higieny jamy ustnej, dezodoranty antyperspiracyjne i żele pod prysznic.


Nie mogłam sobie odmówić wybrania się do Rossmanna i uzupełnienia zapasów. Zakupy skromne, ale udane, bo kupiłam dwa żele i dwa płyny do ust, które są u mnie non stop w użytku. Za całość zapłaciłam niecałe 30 zł. Wszystkie kosmetyki kosztowały około 15 zł. 




Postawiłam na zupełną nowość w mojej pielęgnacji skóry, a mianowicie żel pod prysznic Skin Laboratory w przeuroczym opakowaniu, wersja mandarin, mango, alge. Do tego dobrałam witaminowy olejek pod prysznic z bambusem i zieloną herbatą od Bielendy. Polubiłam go bardzo, jest doskonały i pięknie pachnie. Nie mogłam nie wrzucić do koszyka płynów do płukania ust od Colgate, wybrałam wersję Tea&Lemon oraz Max White. 

To już wszystkie zakupy. Wszystkie udane i na pewno nie zmarnują się. 

A co Wam wpadło do koszyka?

4 komentarze:

  1. Dzisiaj wybieram się do Rossmanna, więc zobaczymy czy na coś się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten zielony płyn do płukania ust, a biały już od jakiegoś czasu jest w mojej łazience i go powoli wykańczam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na tę promocję nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)