Rozkład jazdy na blogu - 15-20 sierpnia

poniedziałek, 14 sierpnia 2017
Kochani

Jestem nadal na wyjeździe, ale zgodnie z obietnicą przybywam z zapowiedziami tematyki, jaka pojawi się na blogu w tym tygodniu. 

Z pewnością pojawi się wpis z moją oceną najnowszego Sephora Box, opowiem Wam o moich wrażeniach dotyczących paletki Makeup Revolution, o której pisałam w haul`u z Cocolity. Wiele z Was prosiło o pokazanie zakupów poczynionych w Glamshopie, więc i taki wpis będzie. Nie zabraknie porcji nowości z marki Balea oraz ... i tu dalsze smaczki zostawiam dla czytelników, którzy są codziennie na moim blogu. 

Jeśli chodzi o wyprzedaż, w ten weekend zorganizujemy z koleżanką zdjęcia, więc po weekendzie ruszymy z nią :) 

Mam nadzieję, że będziecie zaglądać do mnie codziennie, a tymczasem zmykam dalej zwiedzać Warszawę. 



Pięknego dnia!


1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)