Zawartość Shinybox - styczeń - cienie produktów

niedziela, 22 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj spore zamieszanie, więc zostawiam Wam zagadkę od Shinybox, a więc cienie produktów, które znajdą się w jutrzejszym pudełku. Jak wiemy, 50% zawartości to kolorówka, produktów ma być 10. Jak zawsze, mnie cienko wychodzi zgadywanie, ale może Wam się uda...


Jeśli uda mi się znaleźć chwilę, wrócę wieczorem z wpisem, a jeśli nie... zapraszam jutro :)
Mam nadzieję, że będę mogła Wam pokazać zawartość Shiny właśnie w jutrzejszym wpisie. 

Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Już ktoś wrzucił na facebooku kartę z opisem zawartości. Bardzo mi się podoba :) Jest klej do rzęs, rzęsy na pasku, cienie w kredce, mgiełka do włosów z olejkiem, krem pod oczy, żel modelujący do brwi, pasta Blanx, rozświetlacz Joko, coś wymiennego z Farmony i jakaś niespodzianka kosmetyczna której nie ma na karcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no to chyba jestem zainteresowana i to mocno :)

      Usuń
    2. Ta kosmetyczna niespodzianka to Cucio i teraz pytanie czy hybryda czy zwykły lakier :D

      Usuń
    3. Sam krem pod oczy to wartość 65zł, coś mi się wydaje że tych pudełek zaraz nie będzie :D

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta zawartość :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)