Oczyszczamy twarz produktami z węglem - Seria Beauty Formulas Charcoal - żel myjący i peeling

wtorek, 17 stycznia 2017
Dzień dobry

Dzisiaj pokażę Wam, co wrzuciłam do koszyka w Superpharm korzystając z promocji i chcąc sprawdzić, jak produkty z węglem sprawdzą się w pielęgnacji mojej skóry. Musimy bowiem przyznać, że w ostatnich miesiącach węgiel w produktach kosmetycznych "ma branie" :) Produkty skusiły mnie, bo były w obniżonej cenie i kosztowały nie więcej niż 6 zł każdy.

 
CLEANSER CHARCOAL ŻEL MYJĄCY DO TWARZY Z AKTYWNYM WĘGLEM - jest pierwszym z trzech etapów oczyszczania serią z Aktywnym Węglem, który będziemy stosować najczęściej, bo jako żel myjący, który pozwala wyeliminować zanieczyszczenia znajdujące się na skórze. Dokładnie, a zarazem łagodnie usuwa pozostałości makijażu, sebum, oraz inne zanieczyszczenia. W swoim składzie zawiera węgiel aktywny, który działa jak magnez – absorbuje zanieczyszczenia pozwalając na ich łatwe zmycie. Po zastosowaniu skóra pozostaje czysta i odświeżona, tak zapewnia producent. 

Moja opinia:

Żel działa bez zarzutu, idealnie oczyszcza moją twarz, pozostawiając ją czystą i ładnie wyglądającą. Nie zostawia nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia na twarzy. Nie uczulił, nie wysuszył mojej skóry. Zdecydowanie polubiłam się z nim. 


BEAUTY FORMULAS FACIAL SCRUB CHARCOAL OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO TWARZY Z AKTYWNYM WĘGLEM -  Producent zapewnia, że "Peeling jest drugim z trzech etapów oczyszczania serią z Aktywnym Węglem. Peeling posiada głęboko oczyszczającą formułę, dzięki czemu dokładnie usuwa zanieczyszczenia zatykające pory. Wspomaga usuwanie zaskórników i odblokowuje pory. Zawiera zmielone pestki moreli, które działają złuszczająco na skórę, oraz węgiel aktywny działający jak magnez. Węgiel absorbuje zanieczyszczenia pozwalając na ich łatwe zmycie. Produkt pozostawia uczucie świeżej, oczyszczonej i zdrowej skóry."

Moja opinia:

Produkt będzie doskonały dla skór wrażliwych, bo nie zawiera mocnych drobinek, nie ściera mocno, ale to nie oznacza, że zupełnie nie oczyszcza skóry. Jest w tej kwestii bez zastrzeżeń. Szybko i łatwo usuwa to, co konieczne. Skóra po jego użyciu jest gładka i delikatna w dotyku. Niestety, dla wielu osób będzie nie do użycia, bo zawiera parafinę. U mnie nic złego nie wydarzyło się na twarzy. 

Produkty nie są drogie, w regularnej cenie zapłacimy za nie ok. 10 zł, ja za ten duet zapłaciłam ok. 12 zł i cieszę się, że się na niego skusiłam, bo na żel myjący skuszę się z pewnością ponownie.W asortymencie jest jeszcze maseczka do twarzy, ale nie było jej w Superpharm, więc nie mogłam kupić, aby sprawdzić, jak ten trzeci etap działa. 

Co sądzicie o produktach z węglem? 
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Miałam się skusić ostatnio na peeling z tej marki, bo byłam dość zadowolona z maski z glinką i węglem, ale ostatecznie nie kupiłam. Może to i lepiej, bo po parafinie bym pewnie miała masakrę na twarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty. Chętnie wypróbuję żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat lubię kosmetyki z węglem, zwłaszcza maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być bardzo ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki żel bardzo chętnie bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mam być szczera to nie słyszałam o tym produkcie :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)