Trzy zestawy pędzli z Dresslily - czy warto je kupić?

czwartek, 29 września 2016
Dzień dobry

Wczoraj pisałam Wam o współpracy ze sklepem Dresslily i moich biżuteryjnych nowościach, a dzisiaj pokażę Wam trzy zestawy pędzli, które w minionych dniach umilają mi wykonywanie makijażu. 

 


Ten zestaw podobał mi się od dawna. Wygląda niesamowicie, na zdjęciach, na żywo, coś dla każdej miłośniczki makijażu. Co do pędzli, są warte zapoznania się z nimi. włosie jest miękkie, przyjemne. Cienie, róż i puder aplikuje się nimi bez najmniejszego problemu. Zdecydowanie lubię pędzel do różu i te do cieni. Nie dość, że wyglądają ładnie, to jeszcze spisują się bez zarzutu. Nie gubią włosia. Dobrze się je domywa.  Za ten zestaw 7 pędzli na stronie Dresslily zapłacimy 9,04$, wysyłka wszystkich produktów jest darmowa. 

 

Zestaw 4 pędzli z logo Real Techniques musiał do mnie trafić. Byłam ciekawa, czy ten zestaw, kosztujący 9,49$ to faktycznie pędzle tej marki czy dobra podróbka. Koleżanka posiada identyczny zestaw i ... pędzle są identyczne. Jakościowo najwyższy poziom. Włosie miękkie, nie wypada, przyjemnie się tymi pędzlami aplikuje kosmetyki. Zdecydowanie polecam je Waszej uwadze. Znajdziecie je tutaj...


 


Ten zestaw 15 pędzli, zarówno do makijażu twarzy, jak i oczu, wykonanych z delikatnego włosia kozy. Całość została umieszczona w przepięknej kosmetyczce, która przypomina mi te dołączane do zestawów Zoevy. Polubiłam się z tym setem. Klasycznie wyglądające, miękkie, dobrej jakości pędzle pozwalają mi wykonać kompletny makijaż. Za zestaw zapłacimy już więcej, bo 22,30$, znajdziemy go tutaj...


Dobrych pędzli nigdy za wiele, dlatego cieszę się, że te trzy zestawy trafiły do mnie. Jak Wam się podobają? Który najbardziej Was zaintrygował?

7 komentarzy:

  1. Ja mam pędzle z hakuro i są idealne ; ) Mam ochotę kupić kilka z zoeva'y ;)
    http://kobiecomania.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałoby mi się parę pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sobie zamówię na święta jakiś zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pędzle z Dresslink i też jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pędzli troszkę mało nawet za mało więc ja muszę sobie jakieś sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zamawiałam pędzli z tych stron narobiłaś mi ochoty:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)