Pędzel wielozadaniowy, który warto mieć w swojej kolekcji - Setting Brush Real Techniques

niedziela, 17 lipca 2016
Kochani

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić pędzel, który jest moim absolutnym ulubieńcem, jest wielozadaniowy, doskonale spełnia każdą funkcję, do której możemy chcieć go wykorzystać? 
O jakim pędzlu mowa?


Mowa o jednym z pędzli Real Techniques, które są projektowane przez Samanthę Chapman, jedną z siórstr Pixiwoo, makijażystkę, vlogerkę i blogerkę. Pędzle są wykonane z dwuwarstwowego, syntetycznego włosia - taklon. Posiadają doskonale wyprofilowane rączki, których kolory podpowiedzą nam, do jakiego etapu makijażu mogą być stosowane. Złote - do makijażu bazowego, fioletowe - do oczu, różowe - do wykończenia makijażu. Na rączce znajdziemy także wytłoczenie z przeznaczeniem pędzla. 

Pędzel, który widzicie na zdjęciu to Setting Brush. Jest bardzo miły w dotyku, ma aluminiową rączkę z gumowym zakończeniem. Jest to pędzel wielozadaniowy i to od nas zależy, w jakim celu będziemy chciały go użyć. Ja uwielbiam go zabierać do wyjazdowej kosmetyczki, bo załatwia kilka rzeczy w makijażu. Możemy nim nałożyć rozświetlacz, przypudrować wybrane partie twarzy, utrwalić korektor, wycieniować kontur twarzy, a nawet ( i to przeznaczenie, do jakiego najczęściej do używam) do nałożenia cienia na całą powiekę, w czym jest bezkonkurencyjny, dlatego w podróży niezastąpiony :) 

Pędzel jest umiejscowiony w etui. Jego ceny wahają się w zależności od sklepu, mój kupiłam w łódzkim Rossmannie za jedyne 17 zł! (akcja przecena!) 


Długość włosia: 2,6 cm
Długość rączki: 12,9 cm
Rozpiętość włosia: 1,6 cm

Jak dla mnie pędzel, bez którego nie umiem się obejść w dziennym makijażu. Zdecydowanie Wam go polecam, a może już go znacie? Macie w swojej kolekcji taki jeden, wielozadaniowy pędzel, bez którego nie umiecie się obejść? 

Życzę Wam pięknej niedzieli!

5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo porządnie, myślę, że na przecenie ma bardzo przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się na niego czaję od jakiegoś czasu i myślę, że po wakacjach się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tego pędzelka nie mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pędzel i służy mi głownie do nakładania rozświetlacza ;) jest świetnej jakości, przeszedł już tak dużą ilość myć i nic się z nim nie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pędzle tej firmy, tego jednak jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)