Wszystko do demakijażu i oczyszczania twarzy za połowę ceny! + wyjaśnienie

czwartek, 30 czerwca 2016
Witam ponownie

Obiecany rano wpis pojawi się jutro, a poczytacie w nim o 7 wspaniałych kosmetykach kolorowych... Zapraszam serdecznie:)
Niespodziewanie zadzwoniła do mnie przyjaciółka, która jest "przelotem" w Polsce i jedynie dzisiaj możemy się spotkać, zatem wybywam na spotkanie. Mam nadzieję, że wybaczycie :)

Ale, nie zostawiam Was bez informacji o jeszcze kilku promocjach...


Dzisiaj i jutro w sklepie internetowym PaT&Rub wszystkie kosmetyki i zestawy kupimy 25% taniej


W Superpharm, tym razem przed meczem... :) możemy skorzystać z super oferty i kosmetyki do oczyszczania oraz demakijażu twarzy kupić 50% taniej, oprócz tego na mecz możemy zaopatrzyć się w napoje i przekąski również za połowę ceny. Szkoda, że Superpharm mam daleko, bo chętnie kupiłabym płyn Garnier, ponieważ moje zapasy już się wyczerpują :)

Udanego dnia i owocnego kibicowania! 
Jutro zapraszam na wpis o wspomnianych 7 wspaniałych kosmetykach kolorowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)