Dwa boxy w super cenach w sprzedaży...

niedziela, 26 czerwca 2016
 Dzień dobry

Od poniedziałku oficjalnie rozpocznę wakacje, wtedy zawitają recenzje, wpisy z zakupami itp. Dzisiaj ślęczę w papierzyskach, dokumentacji, więc podsyłam jedynie wiadomość o boxach przygotowanych przez Shinybox.

Shinybox przygotował Pogotowie Urodowe, czyli zestaw, który pomoże Wam wyglądać doskonale w każdej sytuacji. Zamówienie można złożyć tutaj


W boxie znajdziemy produkty o wartości ponad 130 zł, za box zapłacimy 39 zł.

Jest także możliwość zamówienia pudełka Inspired by "Dla Ciebie" 50% taniej. Niestety, trzeba zamówić subskrypcję, więc zupełnie odpada.  Gdyby nie to, pewnie skusiłabym się, bo za 49 zł zestaw bardzo mi się podoba :)

Co sądzicie o tych boxach? :)
Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Ten pierwszy zestaw w sumie słabiutki, drugi lepszy, ale z subskrypcją to odpada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można ją przecież anulować po pierwszym pudełku ;-)

      Usuń
  2. Pudełka z Inspired By da się zamówić bez subskrypcji. Trzeba zjechać do napisu "zobacz, co cię ominęło" i pod nim kliknąć "zamów zestaw", wtedy zamawiamy pojedyncze pudełko. Klikając "zamów zestaw" na samej górze bierzemy subskrypcję. I tak i tak płatność jest tylko kartą, ale może komuś pomoże ta informacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamówiłam z subskrypcją i od razu ją anulowałam. Pudełko i tak wyślą ponieważ jest zapłacone ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)