Migawki z II edycji Meet Beauty Conference

środa, 27 kwietnia 2016
Kochani

23 kwietnia wzięłam udział w fantastycznym wydarzeniu, które na zawsze pozostanie w mojej pamięci. Wszystko działo się we wnętrzach Stadionu Narodowego, gdzie mogłyśmy poznać blogerki i youtuberki urodowe, nawiązać współpracę z markami kosmetycznymi oraz wziąć udział w wielu szkoleniach i warsztatach...

Rozpoczęcie konferencji i powitanie uczestników przez organizatorów


Najlepsza ścianka do robienia zdjęć to bezapelacyjnie ta od Indigo
Pachnące produkty Palmer`s można było otrzymać do testowania w zaciszu domowym
Każda z nas mogła zadbać o nasze paznokcie z marką Indigo
Pani Anna Orłowska prezentowała nowości marki Lirene i triki makijażowe
Makijaż wykonany przez panią Anię był bardzo delikatny, subtelny i podkreślał naturalne piękno
Nowości Lirene, które wkrótce pojawią się w sprzedaży
Nowość - podkład, który stosowała pani Ania dostałyśmy do testów
W przerwie można było skorzystać z podpowiedzi makijażystek Eveline
Porozmawiać z dziewczynami o wrażeniach z konferencji
Zadbać o nasze włosy i odświeżyć fryzurę
Poznać nowości kosmetyczne, tu na zdjęciu rękawiczki do demakijażu Glov
Nowości Bielenda
Możliwość porozmawiania ze specjalistami od danych marek cieszyła się dużym powodzeniem
Większość z nas skorzystała z badania trychologicznego skóry głowy
Uczestniczyłam w warsztatach zorganizowanych przez markę Tołpa
Warsztaty podpowiedziały, jak kupować mniej, a zużywać więcej
Z zainteresowaniem wysłuchałam wykładu o zarabianiu na blogu, wycenianiu współprac itp.
To było fantastyczne wydarzenie, które na zawsze zostanie w mojej pamięci
Co sądzicie o takich wydarzeniach? Uczestniczylibyście w nich?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)