Golden Box od be Glossy

poniedziałek, 30 listopada 2015
Witam:)

Dzisiaj chciałam Was zapytać o opinię na temat edycji specjalnej be Glossy, która jest przygotowywana co roku z okazji świąt Bożego Narodzenia. Co przygotowano tym razem?

W boxie znajdziemy:

1,2 ml wody perfumowanej Miu Miu 
10 ml Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate - pełna wersja 30 ml jest warta 345 zł
15 ml Shedor Cellular Anti-Aging Creme z pędzlem SPA, pełna 50 ml wersja kosztuje 129 zł
15 ml Shedor Energizing Skin Perfector Day, pełna wersja 50 ml kosztuje 89 zł
Glov On-The -Go - 1 sztuka w cenie 39,90 zł. 
Lumene - Wypełniacz Linii Mimicznych - pełnowymiarowy, wart 39,99 zł. 
Bomb Cosmetics Babeczka do kąpieli - kosztująca 12 zł
Uriage Balsam do ust - 15 ml kosztujący 38,87 zł

I to już cała zawartość ... dla mnie zawartość średnia, zbyt dużo miniatur, brak kolorówki. Owszem, są ciekawe produkty, które chętnie bym przetestowała, ale jednak nie wydam 99 zł na miniatury. Poza tym, Glov mam już nawet w zapasie. A co Wy sądzicie o tej zawartości? Skusiłyście się?

Box kupicie tutaj...

6 komentarzy:

  1. Na początku się na niego napaliłam, ale kiedy spojrzałam na zawartość to mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby była to cena standardowego boxa 49zł to bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę słabo,ja bym się nie skusiła :))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie szukałam recenzji tych boxów, bo zastanawiałam się nad subskrypcją ale raczej nie zamówię.
    Wolę przeznaczyć tą kwotę na coś co na prawdę mi będzie pasować :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)