Nowy Skarb od Rossmanna już jest :)

piątek, 25 września 2015
Kochane

Do popołudniowej herbatki zostawiam Wam najnowszy numer Skarbu od Rossmanna, który uwielbiam. Nie dość, że zawsze znajduję w nim ciekawe artykuły, inspiracje urodowe, to ... zawsze na początku zerkam na strony "Wkrótce na półkach w Rossmannie". Super, że drogeria zdecydowała się na wydawanie takiego magazynu, na dodatek darmowego. Dawniej czytałam też magazyn Hebe, ale ostatnio w moich pobliskich sklepach tej sieci nie ma ich od kilku miesięcy. A szkoda, bo lubiłam ich inspiracje makijażowe. Zostawiam Wam tymczasem najnowszy numer Skarbu i życzę udanego popołudnia i weekendu, który nareszcie się zaczął :) 

Październikowy Skarb Rossmanna

3 komentarze:

  1. Ooo w takim razie muszę iść do Rossmanna ;) Lubię tą gazetkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam czytać Magazyn Hebe, odkąd sama się w nim pojawiłam;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przechodziłam dziś koło Rossmanna, gdybym wiedziała że jest gazetka to by weszła po nią bo bardzo ją lubię. Pójdę jutro☺

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)