Beauty City w Superpharm, czyli rusza szaleństwo zniżek do -50% - szczegóły

środa, 30 września 2015
Witam ponownie

Właśnie będąc na fanpage`u Superpharm dowiedziałam się o szczegółach akcji Beauty City, dzięki któremu wiele uwielbianych kosmetyków będzie można kupić nawet za połowę ceny. Obniżki zaczną się od jutra i potrwają do 4 października. Całe wydarzenie wraz z wieloma imprezami towarzyszącymi będzie się odbywać w Blue City, o tym więcej na facebook`u drogerii. 

Zerknijmy, co będziemy mogły kupić w niższej cenie i zaoszczędzić trochę ;)

Kusi mnie oczywiście stacja make-up, dzięki której mogę kupić 40% taniej, tu z pewnością do koszyka wrzuciłabym ukochany So Couture, no i podkład True Match, który obecnie testuję i uwielbiam. 

Spodobał mi się przygotowany cennik, dzięki któremu możemy wcześniej przygotować listę zakupów bez kupowania w ciemno, gdzie czasami widoczne są 3 rodzaje cen, bo nakładają się różne promocje. 

 Stacja pielęgnacja kusi zniżkami na takie marki, jak Garnier, L`oreal i inne...

Tutaj cennik ze zniżkami na kosmetyki Avene, Ducray, A-Derma, Elancyl, Klorane

Co sądzicie o tej promocji? Szkoda, że tylko w jednym miejscu. Myślałam, że obejmie wszystkie drogerie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)