Moje zamówienie w sklepie Cocolita.pl - haul

wtorek, 28 lipca 2015
Dzień dobry!

Dzisiaj przybywam do Was z obiecanym wpisem o moich zakupach poczynionych w sklepie online Cocolita.pl. Skorzystałam między innymi z promocji, o której informowałam Was na blogu, a mowa o zestawie Sleek (paleta Au Naturel i zestaw 3 róży do policzków). A co więcej wpadło do mojego koszyka?


W sklepie Cocolita.pl kupiłam :

Sleek Makeup Zestaw Paleta Cieni Au Naturel i Paleta Róży Blush by 3 Flame, który kosztował 37,90 zł (Zawsze kusiła mnie paleta Au Naturel, teraz dodatkowo otrzymałam zestaw róży, które chętnie wrzucę do mojego kufra, bowiem takich odcieni jeszcze nie posiadam) 

Loreal Colour Riche Extraordinare Błyszczyk 500 kosztował 17,90 zł 
(Ten błyszczyk podobał mi się od dawna, ale stacjonarnie go nie sposób kupić, bowiem zawsze okazuje się, że błyszczyki w Rossmannie i innych drogeriach są otworzone, używane itp. Tu dostaję nowy egzemplarz) 

Nowość od Essence, z limitowanki Brit-tea, Baza rozświetlająca pod makijaż kosztowała 10,90 zł
(Baza kusiła mnie po przeczytaniu kilku recenzji w internecie, niestety stacjonarnie nigdzie nie znalazłam tejże limitowanki Essence, więc skorzystałam z zasobów Cocolity)

Coś z biżuterii, czyli Essence Brit-tea Zestaw Kolczyków Różyczki za 8,90 zł (Tu chyba nie muszę uzasadniać wyboru :) kolczyki są prześliczne)



Gratis otrzymałam do przetestowania błyszczyk do ust w super energetycznym odcieniu, idealnym na lato. 
Muszę przyznać, że jestem ogromnie zadowolona z zakupów w tym sklepie, paczka została nadana szybko, a dzięki temu za 2 dni była u mnie. Kosmetyki są profesjonalnie zabezpieczone i nie grozi im żadne zniszczenie. Kontakt ze sklepem jest na najwyższym poziomie, no i miły gratis! Nie pozostaje nic innego, jak polecenie Wam szczerze zakupów w tym sklepie. A może już jesteście klientkami Cocolity? Czy chcecie szczegółowe recenzje kosmetyków z tego zamówienia? Co Was najbardziej zainteresowało? 



5 komentarzy:

  1. zainteresowała mnie ta baza rozświetlająca pod makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar kupić paletkę ze sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korci mnie ten zestaw ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie miałam żadnego kosmetyku kolorowego z Essence...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sprawiłam sobie jedną paletę cieni i jestem bardzo zadowolona :) Ciekawią mnie róże :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)