Limitowanka Essence come to Town i moje zdobycze :)

niedziela, 21 grudnia 2014
Witam 

Będąc ostatnio na zakupach w Superpharm zauważyłam nowości w szafie Essence, okazało się, że są to produkty z limitowanki świątecznej Come to Town.

Tak w Internecie zapowiadana jest ta nowość. Wśród produktów znajdziemy rozświetlacz, pomadki, kredki do oczu, cienie do powiek, lakiery do paznokci, a nawet kartki świąteczne. 

Ja zdecydowałam się na dwie rzeczy :
Spodobał mi się puder rozświetlający 01 Make a Wish z puszkiem do aplikowania go oraz kredka do oczu w bardzo ciekawym odcieniu 

Kredka ma odcień o ciekawej nazwie Naughty or Nice? Jest idealnie miękka, ale na tyle, aby narysować super idealną kreskę. Nie odbija się na powiece, jest trwała, nie znika w ciągu dnia.

Swatch kredki Naughty or Nice
Puder połyskujący możemy stosować na twarz, dekolt i ciało.
 
Przyda mi się idealnie na zbliżające się sesje zdjęciowe.
A oto swatche tych produktów :)

Za oba zapłaciłam niecałe 20 zł, bo jak się okazało w mojej Superpharm były już na nie obniżki, co mnie bardzo ucieszyło. Jak się Wam podoba ta limitowanka?

9 komentarzy:

  1. Kredka mi się podoba, ma fajny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka ma świąteczny kolorek :) Puder też kusi swoim blaskiem. Jak na sesje, myślę, że będzie się świetnie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne produkty, kredka rzeczywiście ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu mnie zaciekawił ten puder. Musze go obczaić jak będę w Naturze.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)