Fluidline MAC Blitz&Glitz

wtorek, 23 grudnia 2014
Witajcie

Dzisiaj pokażę Wam coś, bez czego obyć się nie mogę, bo w zasadzie przez 3/4 tygodnia noszę kreski na powiekach, raz cieńsze, raz grubsze, jednego dnia delikatne, innego ekstrawaganckie. Jednym słowem, bez eyelinera ani rusz. 
Nałogowo zużywam słoiczki eyelinera Maybelline, który jest w miarę tani i bardzo dobry. Gdy jednak potrzebuję efektu wow, stosuję :

Mowa o fluidline od MAC w odcieniu Blitz&Glitz, który dostałam kiedyś 
w zestawie z tuszem do rzęs, paint pot`em w odcieniu złota oraz kosmetyczką. Pokochałam ten produkt od pierwszego użycia i tak już zostało. Eyeliner jest niesamowicie łatwy do aplikowania, nie jest twardy, konsystencja jest idealna. Produkt nie tworzy efektu "ksero" na powiece. Co jeszcze w nim lubię? delikatne drobinki, które subtelnie błyszczą na powiece. Niestety na karcie ze zdjęciami nie mam swatcha tego produktu, ale jak tylko znajdę chwilkę podrzucam go Wam. Jedyna wada? Cena, czyli 66 zł. Przy moim częstym użytkowaniu, wybieram zatem tańszy eyeliner, ale na specjalne wyjścia z radością stosuję ten. 

Stosowałyście eyelinery żelowe MAC? Jak się u Was spisywały?

10 komentarzy:

  1. Nie stosowałam niczego z MACa, bo ceny mnie trochę odstraszają. Ale czytałam i słyszałam mnóstwo opinii na temat tej firmy, w większości pozytywnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie stosowałam bo szkoda mi kasy, a inne tańsze też spisują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ale gdy dostałam jako prezent nie powiem, że się nie cieszę :)

      Usuń
  3. nie stosowałam, bo na razie niestety jest to dla mnie zbyt wysoka półka, jednak oczywiście planuję kiedyś się tam zaopatrzyć :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też byłoby szkoda wydać tyle pieniążków, ale, że dostałam... ;)

      Usuń
  4. Cena nie zachęca, ale za taką jakość, o jakiej piszesz, nic dziwnego. Ja nie mam cierpliwości do kresek, bo nigdy nie wychodzą mi równo, a mam póki co eyeliner w pisaku i korci mnie kupić taki w słoiczku, ale zanim się nauczę go używać wypróbuję coś tańszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze ani MAC'a ani Maybeline. Miałam za to 2 inne, o których niedługo u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)