Relacja z 30 Kongresu i Targów Lne&Spa - Kraków

czwartek, 27 listopada 2014
Witajcie Kochane :)

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na mały seans przedstawiający fotorelację z 30 Kongresu i Targów LNE&SPA, które w tym roku odbyły się w nowym miejscu, a mianowicie w Hali Expo w Krakowie w dniach 15-16 listopada. Ja uczestniczyłam w niedzielnych sesjach makijażowych, a później pozwiedzałam stoiska różnych firm na targach.

Jeśli chodzi o sesje makijażowe, muszę przyznać, że warto było w nich uczestniczyć. Prawdziwą ucztą dla mnie były zajęcia z Davidem Molina z Hiszpanii (wizażysta gwiazd, pracował dla Diora, Versace, Givenchy. Malował takie gwiazdy, jak : Sharon Stone, Kylie Minogue, Liv Tyler, Victoria Beckham, Heidi Klum), który zaznajomił nas z tematem "Najnowsze trendy - z wybiegu na ulicę". David pokazał nam, jak makijaże i sztuczki z najnowszych trendów zastosować tak, aby wyglądać pięknie bez względu na okazję. Genialnie było obcować z kimś, kto z taką pasją opowiadał o tym, co robi, kto wytrwale tłumaczył i odpowiadał na pytanie, a poza tym miło było posłuchać języka hiszpańskiego i później zamienić w tym języku kilka zdań z Davidem, który okazał się sympatycznym człowiekiem, z którym każdy mógł porozmawiać, zrobić sobie zdjęcie itp.

Po tej uczcie dla uszu i oczu, uczestniczyłam w sesji "Diamentowa eksplozja - makijaż w stylu Haute Couture", który prowadziły panie Adrianna Wysocka i Renata Godlewska. Są to wizażystki z ponad 12-letnim stażem, współtworzą magazyn Make-up Trendy. Dziewczyny pokazały, jak zaprojektować i wykonać makijaż beauty do sesji zdjęciowej w biżuteryjnej oprawie. Podczas tego spotkania mogłyśmy zobaczyć, jak wykorzystać w makijażu kryształy, cyrkonie i inne błyskotki. Było oszałamiająco.

Ostatnia część z sesji make - up to spotkanie z panią Beatą Bojda, która skupiła się na temacie "Kolor kontra brak koloru, czyli podstawowe trendy w makijażu na sezon jesienno - zimowy. Smoky - eye w jesiennych kolorach". Pani Beata pokazała nam, że potrzebuje zaledwie 5 (może pomyliłam liczbę) kosmetyków, aby wykonać przepiękny makijaż smoky. Było przepięknie.

Po zakończeniu sesji make -up powędrowałam na targi, gdzie pooglądałam mnóstwo piękności do makijażu, wybrałam kilka produktów, ale to pokażę Wam w osobnym wpisie. A tymczasem zapraszam na prezentację z fotorelacją z tego wydarzenia, w którym miałam przyjemność uczestniczyć.



Filmik będzie dostępny po przywróceniu mu jakości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)