Super obniżka na L`oreal i Maybelline w Superpharm i pytanie do Was :)

piątek, 25 lipca 2014
Witam i biegusiem informuję, że w Superpharm zaczęła się promocja na całą szafę L`oreal i Maybelline, która potrwa do 28 lipca. Ja już uzupełniłam zapas kończących się eyelinera i Color Tatoo, ale potrzebuję jeszcze dorwać jakiś tusz, bo na wyjeździe skończył się mój dotychczasowy, a szkoda nie skorzystać z takiej promocji. Jaki tusz z tych marek polecacie? Miałam już w rękach So Couture, ale odłożyłam, w domu wyczytałam, że niby ok, ale do super produktu wiele mu brakuje. Czekam na Wasze komentarze :)

Wklejam jeszcze szczegółowy opis ze strony Superpharm "Szczegóły Promocji:

1.  Cała marka MAYBELLINE - 40%

2. Cała marka L’OREAL -40%
  • kosmetyki do pielęgnacji i koloryzacji włosów
  • kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy
  • kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn
  • makijaż

PIĘKNIE ZAPRASZAMY!

*PROMOCJA L’OREAL, MAYBELLINE -40% nie łączy się z innymi, aktualnie obowiązującymi promocjami. Super-Pharm zastrzega sobie możliwość ograniczenia sprzedaży produktów promocyjnych na jednego klienta. Limit zakupowy przypadający na jednego klienta wynosi max. 3 sztuki. Promocja dotyczy wyłącznie oferty drogerii i perfumerii Super-Pharm. Promocja nie dotyczy dermokosmetyków."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)