Łupy z promocji Rossmanna ;) wielki haul

sobota, 25 maja 2013
Weekend w pełni, akcja 40% zniżki na kolorówkę i pielęgnację twarzy w Rossmannie również. Widzę, że większość z Was wybrała się na zakupy. Ja również skorzystałam z okazji i kupiłam conieco. Produktów będzie sporo, bo część należy do mamy :) no to zaczynamy prezentowanie łupów :)


Wszystkie przygarnięte przez nas kosmetyki :) 


Najważniejszym na liście zakupów był najlepszy eyeliner w żelu pod słońcem marki Maybelline, to będzie już moje 3 opakowanie i dla niego zrezygnowałam z Bobika i MACa. Cena po promocji : 20,39 zł


Tusz do rzęs L`oreal False Lash Telescopic - odcień magnetic black, bo zwyczajnie chciałam go wypróbować, a w regularnej cenie, to nie byłoby możliwe, ta jak najbardziej mi spasowała : 35,99 zł


Błyszczyk w naturalnym odcieniu, pilnie potrzebny na codzień do torebki, aby nawilżyć usta, a te uwielbiam i capnęłam jeden w odcieniu 405 Crystal Nude Glow za 20,09 zł 


Maybelline Color Tatoo w odcieniu eternal silver też miałam zapisany na liście pewniaków, uwielbiam te cienie za ich niezawodność, kolory, które nie blakną, nie rolują się i są bajeczne.
Zapłaciłam za niego : 14,39 zł 


Potrzebowałam bronzera na codzień, bo mój MAC`owy zostawiłam na wyjścia specjalne. Znalazłam całkiem dobry z Miss Sporty w cenie 11,39 zł


Tusz z Lovely Volume Booster do wypróbowania, za całe 5, 39 :) 


Tusz Wibo za równie przyjazną cenę 5,89 zł  z serii XXL Lift Lash Volume. 


Cienie Maybelline Big Eyes w odcieniu Luminous Brown za 20,39 zł (spoza listy:))


Kolory są doskonałe do zwykłego codzienniaka :) szczególnie te delikatne drobinki pięknie wyglądają na powiekach... super :)


Przeciwzmarszczkowy krem nawilżający BB anti age 9 w 1 chyba podkradnę mamie :) jest genialny. Kosztował 10 zł !

Czas na pielęgnację :


Krem intensywnie nawilżający Herbal Garden z ekstraktem z melisy za 5,99 zł


Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Herbal Garden Eva Natura za 6,89 zł


Serum Alterra za 10 zł - kupione pod wpływem dobrych opinii blogerek :)


Nałożyłam wczoraj wieczorem na oczyszczoną twarz i muszę przyznać, że chyba się polubimy :)

*** 
No i to wszystkie produkty zakupione podczas czwartkowego nalotu na Rossmann. Pochwalcie się swoimi łupami w komentarzach :) Wybieracie się jeszcze? Co sądzicie o takich akcjach? 

Zapraszam do postu nt. sprzedaży cieni Benefit tutaj...

14 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak będzie wyglądał ten loreal.. ja miałam złotą wersje,którą upolowałam gdzieś za 20pln i baaaaardzo sobie chwaliłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykańczam dwa błyszczyki i zabieram się za niego:) dam znać, jaki jest.

      Usuń
  2. Zaczelo mnie kusic serum;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj, bo warto w tej cenie. jest rewelacyjne:)

      Usuń
  3. Ja dziś byłam blisko Rossmanna i mnie skusiło. Ale z kolorówki Mamie kupiłam kilka rzeczy wcześniej, a sama nic nie potrzebowałam,(choc tusz moglam kupić :/ więc kupiłam sobie kilka rzeczy do pielęgnacji twarzy. Takie akcje mi się podobają, szkoda, że tak krótko.
    Mnie się podoba paletka Maybelline, dzienne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka jest na prawdę piękna i polecam ją. Tusz zawsze się przyda, więc skorzystałam. Zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  4. ja już kilka kosmetyków sobie kupiłam, ale jeszcze w poniedziałek się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też jeszcze wyruszę, bo kończy mi się puder :)

      Usuń
  5. Świetne zakupy. Byłam na w Rossmannie w czwartek, ale wybieram się jeszcze we wtorek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem, że dzisiaj użyłam cieni i błyszczyka i jestem pod wrażeniem. serum też się spisuje.

      Usuń
  6. Super zakupy! Widzę sporo nowości, ciekawa jestem błyszczyka z L'oreal :) Szkoda, że te cienie Tattoo u mnie strasznie się rolują i są nietrwałe, ale pewnie to wina moich powiek ;( Ja także zrobiłam zakupy na tej promocji ;)
    Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zaglądam do Ciebie i też poobserwuję ;) u mnie tatoo się spisują na medal... nic ich nie rusza :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie tym serum z Alterry! Musze zobaczyć czy jest kilka rodzai i może też się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)