Cienie Rouge Bunny - moje nowe odkrycie i miłość od pierwszego użycia

wtorek, 21 maja 2013
Witam po długiej nieobecności :)

W pracy nie pozwalają mi się nudzić, a co za tym idzie nawet nie mam, kiedy pomyśleć o zakupach itp. Na szczęście istnieje coś takiego jak wymianki :) i tym razem dzięki wymiance mogłam poznać super produkt :) 


W ramach wymiany otrzymałam pędzel, o którym słyszałam wiele dobrego, czyli Hakuro H24 oraz dwa cienie Rouge Bunny wraz z kasetką :)


Cienie mają bardzo ładne naturalne kolorki i korzystam z nich podczas mojego codziennego makijażu. Utrzymują się bez problemów, nie osypują się, mają super konsystencję i wyglądają niesamowicie ... pokochałam je od razu ! 


Pędzel jest doskonały do nakładania różu lub bronzera :) nie robi placków, plam itp. Korzystanie z niego to czysta przyjemność. 

Polecam te produkty, bo są warte poznania i zachwycenia się nimi. Ja z pewnością zapoluję na inne odcienie Rouge Bunny. Są doskonałe. 

Przypominam o promocji w Rossmannie - 40 % na kolorówkę i pielęgnację twarzy.
Zapraszam również do mojej zakładki wymiankowej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)