Dostawa Glossiego :)

poniedziałek, 10 grudnia 2012
Tadam! Już jutro osoby, które zamówiły lub subskrybują Glossiego otrzymają grudniowe pudełeczko :)
Ależ będę ćwiczyć swoją silną wolę, aby nie zajrzeć na Wasze blogi i wpisy na fejsie wcześniej i zobaczyć, co się kryje w tym boxie. Jutro mam akurat wolne w pracy, a paczka jest dostarczana nie do mnie, a do narzeczonego...a,że on będzie u mnie dopiero wieczorem, to i Glossy dotrze do mnie bardzo późno. Już nie mogę się doczekać. A Wy subskrybujecie któreś z pudełeczek?
Ja w tym miesiącu zaszalałam i czekam na Glossiego, Goldena i Shiny Box. Ale na szczęście są zamówione dzięki sprzedaży na all kosmetyków i rzeczy, które leżały bezużyteczne :)
Zdjęcie ze strony www.glossybox.pl





2 komentarze:

  1. ja jeszcze na żadne się nie skusiłam
    ale chętnie oglądam na blogach zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że zajrzysz do mnie jutro, ponieważ z pewnością je przedstawię:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)