Błysk z Bell i Biedronką - tanie i dobre

czwartek, 11 stycznia 2018
Dzień dobry

My sroki makijażowe, mamy takie coś, że lubimy błyskotki. Nie ważne od pory, lubimy, gdy coś ładnie świeci. Wiele kobiet na co dzień woli mat, ale w czasie od Sylwestra do końca karnawału stawiają na błyszczący akcent. Z pomocą przychodzi marka Bell, która w swoich szafach w Biedronce umieściła niezłe piękności...



Lakier do paznokci Frosty Sand od razu wpadł w moje srocze oczęta :) Uwielbiam takie akcenty w moim manicure. Nie jestem zwolenniczką hybryd i zwykle noszę zwykły lakier od Yves Rocher. Czasami zafunduję sobie błyszczący dodatek. Ten prezentował się pięknie w czasie wigilii. 


Jak dla mnie w sam raz. Nie za dużo, a jednak coś ładnie się świeci :)


Nie mogłam się oprzeć i kupiłam duo do błysku na powiekach. Mowa o pigmencie w odcieniu numer 1 oraz bazie do brokatów. Za całość zapłaciłam niewiele, ale to jaki efekt zapewnia mi to duo jest bliski Glitter Glue od Nyx i pigmentom MAC. 

Pierwszy swatch to sam pigment, drugi to pigment nałożony na bazę Bell
Jeśli jeszcze gdzieś znajdziecie te piękności, bez wahania skuście się na nie. Są tego warte!


Znacie te piękności? Jak się Wam podobają?

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)