Małe zakupy w Yves Rocher - listopad 2017

wtorek, 5 grudnia 2017
Dzień dobry

Są sklepy, do których zaglądam każdego miesiąca, aby uzupełnić zapas moich ulubieńców. Jednym z nich jest Yves Rocher, który nie tylko posiada w ofercie wiele produktów, które stosuję i kupuję ponownie, to jeszcze zapewnia ciekawą ofertę rabatową i zapewnia mnogość prezentów przy zakupach. 



Tym razem kupiłam jedynie dwa produkty, a mianowicie lakier do paznokci, który uwielbiam i stosuję non stop. Ten odcień jest moim absolutnym hitem. Wygląda pięknie przez cały tydzień, nie odpryskuje, nie schodzi. Polecam. Kosztował około 12 zł. Do tego dobrałam mydełko o zapachu mango i kolendry, które będzie super dopełnieniem do żelu pod prysznic o tym samym zapachu. Mydełko jest w cenie stałej, "zielony punkt" i kosztuje sporo, bo 9 zł. Do zakupów otrzymałam kredkę w dowolnie wybranym kolorze. Kredka kosztuje ok. 26 zł, a moje zakupy kosztowały 21 zł. Postawiłam na piękny odcień butelkowej zieleni, którego nie widać na zdjęciu, ale z pewnością jeszcze pokażę ją tutaj lub na instagramie. 

To już wszystko, co kupiłam w tym miesiącu w Yves Rocher. Gratisem było również 5 pieczątek, co także jest miłym upominkiem. 

Znacie ten sklep? Co z niego polecacie?

4 komentarze:

  1. sto lat nie robiłam tam zakupów... właściwie to nie wiem dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero kupiłam wspaniały zestaw Świąteczny z limitowanej edycji "Zaczarowane Święta"

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)