Super zestaw kosmetyków za 49 zł - ostatnie sztuki

piątek, 20 października 2017
Kochani

W sprzedaży są jeszcze ostatnie sztuki najnowszego pudełka Joybox. Muszę przyznać, że zawartość jest intrygująca (mimo wyprzedanych maseczek, które można było wybrać). Cena boxa to 49 zł, a w środku znajdziemy takie cuda:


W podstawowym zestawie znajdziemy 6 produktów takich marek jak Avene, L'biotica, Vianek, Bell, Dentek, Kneipp oraz kupon rabatowy -20% na zakup kosmetyków Lush Biotanicals.
Ponadto produkty do wyboru z poniższych zestawów
1) jeden produkt marki Catrice lub Deborah
2) jeden produkt marki Buna lun Yankee Candlee

Czuję się kuszona, a Wy?

4 komentarze:

  1. Nie kupiłam pudełka, ale jestem ciekawa co sądzisz o tym płynie z firmy Viankek? W aptece Melissa widziałam duży wybór produktów tej marki, jednak nigdy o nich nie słyszałam i nie wiem czy warto zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówienie złożone, udało mi się nawet załapać na maseczkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)