Limitowanka Lidl - letnie kosmetyki warte poznania

poniedziałek, 3 lipca 2017
Dzień dobry

Uwielbiam poniedziałki, gdy nie muszę iść do pracy i mogę swobodnie zaplanować swój dzień :) Wakacje są wspaniałe... ale nie o tym dzisiaj, chociaż wpis będzie związany z klimatem wakacyjnym. Postanowiłam pokazać Wam na blogu 3 cudeńka, które wpadły do mojego koszyka podczas zakupów spożywczych w Lidl`u. Nie mogę zaprzeczyć, że uwiodły mnie ich opakowania, zresztą same zobaczcie...



Zdecydowałam się za zakup żelu pod prysznic Pomelo& Bergamotka, mydło o tej samej nucie zapachowej oraz mydło w płynie o zapachu melon&pitaja. Obie nuty zapachowe od razu przypadły mi do gustu. Często kupuję żele i mydła w płynie w tym sklepie i nigdy się na nich nie zawiodłam. Są wydajne, dobrze się pienią, pięknie pachną i kosztują niewiele. Jeśli i Wy nie lubicie przepłacać za tego typu produkty, koniecznie wybierzcie się do Lidla i zapolujcie na tę limitowankę. Wersja z bergamotką pachnie bardzo orzeźwiająco, czuć nuty cytrusowe, będzie idealna dla miłośniczek lekkich zapachów. Mydło z melonem nie jest już tak lekkie, ale z pewnością nie jest to zapach ciężki, męczący. Określiłabym jako aksamitny, otulający. 

Jeśli i Wy lubicie testować nowe zapachy mydeł, żeli pod prysznic, jeśli kuszą Was ładne opakowania i ciekawe nuty zapachowe w przystępnej cenie, koniecznie spróbujcie właśnie tych. 

Znacie produkty kosmetyczne z tego sklepu? Co możecie polecić?


Wpis o dwóch kosmetykach z innej limitowanki Lidl znajdziecie tutaj...

5 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)