Super promocja 1+1 w Superpharm i zniżka do Douglas

środa, 28 czerwca 2017
Dzień dobry

Postanowiłam powrócić do wpisów, które swego czasu cieszyły się na moim blogu dużą popularnością, prosiliście o nie i były dla Was pomocne :) Mowa o wpisie, w którym informuję o promocjach w drogeriach, sklepach kosmetycznych. 


Tylko dzisiaj możemy skorzystać z promocji w Superpharm, dzięki której przy zakupie dezodorantu lub żelu pod prysznic, drugi tej samej marki otrzymacie zaledwie za 1 grosz! "*Promocja 1+1 za grosz obowiązuje w obrębie jednej marki. Promocja dotyczy dezodorantów (spray, roll-on, sztyft, bloker potu) oraz żeli pod prysznic, nie dotyczy dermokosmetyków. Promocja nie łączy się z innymi promocjami. Limit zakupowy na jednego Klienta wynosi maksymalnie 5 zestawów promocyjnych. Promocja obowiązuje wyłącznie w drogerii Super-Pharm, nie dotyczy aptek. Regulamin dostępny na: https://tinyurl.com/DRUGIzaGROSZ"

Chętnie skorzystałabym z tej promocji, ale mam daleko do najbliższego sklepu tej sieci. 

Druga promocja, która mnie kusi to zniżka 20% na kosmetyki do makijażu twarzy w Douglas. Oferta ważna do 03.07.2017. Nie dotyczy kategorii SALE. Promocje i rabaty nie łączą się. Oferta obowiązuje jedynie w sklepie internetowym.

Od dłuższego czasu marzą mi się meteoryty Guerlain. W końcu je kupię, ale czy to właśnie teraz jest na to najlepsza pora? 

No i ostatnie kuszenie ... w Sephorze ruszyła wyprzedaż ;)

 

Która z ofert Was zaciekawiła? :) Miłego dnia!

1 komentarz:

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)