Kosmetyki w sam raz na lato z Lidl`a

czwartek, 15 czerwca 2017
Dzień dobry

Dzisiaj pokażę Wam dwa kosmetyki, które nabyłam ostatnio w Lidl`u podczas zwyczajnych zakupów. Oba kosztowały ok. 7 zł i z chęcią je wrzuciłam do koszyka...



Cien - Deodorant Spray - Eternal Summer - Fresh Watermelon - zapach jest iście letni, pachnie tak pięknie, że będąc ponownie w Lidlu kupię jeszcze jedną sztukę. Nigdy nie preferowałam dezodorantów w aerozolu, bo miałam wrażenie, że mnie duszą. Ten działa jak mgiełka, czy inny zapach. Pachnie świeżo, długo się utrzymuje i przepięknie wygląda. Polecam!

Wybrałam również Tropical Summer - Sun Care Hairspray - spray ochronno -odżywczy do włosów zniszczonych przez słońce, stanowi zabezpieczenie podczas kąpieli słonecznych. Będę go testować w czasie urlopu. Pachnie owocowo, świeżo, czuję, że będzie moim ulubieńcem podczas letnich eskapad. 

Natrafiliście na te nowości w Lidu?

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Mam dość podatne włosy na zniszczenia, więc może na urlopie też warto byłoby mi się zaopatrzyć w taką mgiełkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz same opakowania zachecaja do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rowniez mam ta mgielge do wlosow zobaczymy jak sie sprawdzi w nadchodzacym urlopie ;D Z przyjemnoscia zasilam obserwatorow <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te opakowania, wyglądają bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdzie nie widziałam tych kosmetyków, ale na spray ochronny do włosów to bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)