Rozkład jazdy na blogu na najbliższe dwa tygodnie

niedziela, 28 maja 2017
Kochani

Tradycyjnie w niedzielę przedstawiam Wam zapowiedź tego, co znajdziecie na blogu w najbliższym tygodniu. Będą to wpisy dotyczące majowej edycji Shinybox i be Glossy, pokaz nowości Evree, super przesyłka od marki Nivea, kosmetyki MAC, które polecam kupić oraz haul z Rossmanna z promocji 2+2 na pielęgnację twarzy. 

W kolejnym tygodniu na bloga wjadą wpisy o nowościach od Skin 79, Dr G, relacja z konferencji Meet Beauty, pokaz prezentów przywiezionych z tejże konferencji, haul z NYX`a oraz wiele innych...

Mam nadzieję, że będziecie codziennie odwiedzać mój blog, a wpisy Was zainteresują :) Na który czekacie najbardziej?

Pięknego dnia!

5 komentarzy:

  1. O przegląd produktów z MAC i Skin 79 z porządnymi swatchami by się przydał. Nie jestem maniaczką tych firm, ale wiem, że niektóre ich produkty są warte uwagi. Przydałby się wpis o tym, co faktycznie warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatchy MAC nie gwarantuję, bo zdjęcie robiłam na szybko, bo zanim wczoraj zrobiłam zdjęcia z meet beauty, zanim obrobiłam materiał i przygotowałam wpisy na cały tydzień to okazało się, że jest zapotrzebowanie na materiał o MAC, ale w wolnej chwili dołączę swatche :) zapraszam.

      Usuń
  2. Jak zwykle zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi zapowiedziami-ja swoje pomysły na posty zapisuję w notesie i staram się trzymać planu:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)