Promocja w Rossmannie -49%- podkłady, pudry, korektory, róże, bronzery - co Wam polecam kupić?

piątek, 24 kwietnia 2015
Kochane !

W związku z ruszającą dzisiaj pierwszą częścią wielkiej promocji w Rossmannie postanowiłam zgodnie z obietnicą przedstawić Wam moich ulubieńców drogeryjnych, których mogę Wam szczerze polecić. Zatem zaczynajmy :)

Dzisiaj zaczyna się pierwszy etap, czyli  24.04-27.04 TWARZ: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory (plus rozświetlacze)



1. Silver i Gold Highlihter z szafy Lovely wyparły u mnie Mary Lou, która grzecznie czeka na swoje 5 minut w toaletce. Te rozświetlacze są tanie, wydajne, trwałe i po prostu dają przepiękny efekt na naszych buziach. Opisywałam je oraz pokazywałam swatche w tym wpisie...

2. Róż Creme Puff Blush pochodzący z nowej serii Max Factor to mój must have każdego dnia, z pewnością kupię inny odcień podczas tej promocji. Ten produkt opisywałam tutaj...

3. Korektor godny polecenia, czyli L`oreal Perfect Match spisuje się idealnie, gdy potrzebuję zakryć zmęczenie, zasinienia, przebarwienia itp. Uwielbiam. Wydajny, nie wchodzi w zmarszczki, sprawia, że okolica pod oczami jest idealna. 

4. Podkład Maybelline Affinitone to coś, co zawsze muszę mieć w moim kufrze. Nie zawiodłam się nigdy na nim. Pięknie ujednolica cerę, kryje niedoskonałości, nie świeci się, nie tworzy efektu maski. 

5. Revlon Nearly Naked w odcieniu Shell kupuję zawsze online. Uwielbiam go stosować w okresie wiosennym, jest lżejszy, ale zapewnia mojej cerze super ujednolicenie, kryje w miarę dobrze, jest delikatniejszy od innych podkładów. 

6. Revlon Colorstay odkryłam niedawno i pokochałam. Na mojej cerze wygląda niesamowicie, stapia się z nią, zostaje na niej do demakijażu. Nie potrzebuję używać korektora, bo wszystko idealnie zakrywa. Ideał. 

7. Krem BB Lovely odkryłam podczas zeszłorocznej promocji -49% i okazał się idealny na okres letni. Delikatny, ale zapewnia ładnie ujednolicenie skóry twarzy, nie zostawiał tłustej warstwy jak np. bb Garnier. Tani i dobry. 

8. Creme Puff Max Factor, czyli prasowany puder, który jest ze mną od czasów liceum :) zawsze ten sam "specyficzny zapach" i niezawodność. Nigdy mnie nie zawiódł, dlatego non stop go dokupuję.  

9. Whipped Creme od Max Factor, czyli podkład o którego zaletach rozpływałam się tutaj... Chyba i on trafi do mojego koszyka podczas tych promocji :)

To 9 moich ulubieńców, którzy nigdy mnie nie zawiedli i których mogę Wam polecić. Koniecznie dajcie mi znać, co planujecie kupić albo co już kupiłyście. Ja dopiero wyruszę na łowy po 18, więc poczytam jeszcze u Was, na co zwrócić uwagę. Kolejne kategorie polecanych do kupienia w Rossmannie produktów już niebawem na blogu. Zapraszam :)

ps. Przypominam jeszcze o super zestawie obiektywów, mój odbiorę i przetestuję jutro, bo jest u narzeczonego, ale po pierwszych testach stwierdził, że szkoda ich nie kupić w takiej cenie. Będzie wpis. Na chwilę obecną wiadomość o nich znajduje się tutaj...


Moje zakupy z pierwszej tury promocji obejrzycie tutaj...
Co polecam kupić w promocji na makijaż oczu znajdziecie tutaj...

11 komentarzy:

  1. Świetnie, że napisałaś! Tak to pewnie bym nawet nie wiedziała, że jest taka promocja i by mnie to ominęło. Także wielkie dzięki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę polować na rozświetlacz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam podkład Astor z fioletową nakrętką :) zawsze zapominam nazwę

    OdpowiedzUsuń
  4. Róże z Max Factora mnie kuszą ogromnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poluję na rozświetlacz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka promocja, a ja teraz mam czas oszczędzania :( ech ech ech... a korektor powoli zaczyna wołać o jakiegoś następcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja czekam na dostawę w Rossmannie, bo po moim kolorze true matcha ani sladu. Mam nadzieję ze promocja mnei nie ominie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy jest naprawdę duża przecena,a teraz jest ,bo aż49% warto kupić sobie kosmetyki z firm na ,które normalnie nie było by nas stać ,warto ,naprawdę,

    OdpowiedzUsuń
  9. Revlon Colorstay jest jednym z moich największych ulubieńcy :) Polecam z całego serduuucha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten podkład w musie Max Factora. Niestety na tej promocji nie upolowałam go.... pusto na półce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd masz pompkę do Revlon Colorstay? :) też by mi się przydała, wtedy życie byłoby o wiele prostsze!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)