Marcowy Shinybox The Style Experience (Domodi&ShinyBox)

wtorek, 18 marca 2014
Czas na opisanie marcowego pudełka od Shinybox. W tym miesiącu zostało ono przygotowane wraz z Domodi i nosiło nazwę "The Style Experience". Pudełko zostało wyprzedane przed pierwszą wysyłką! Ja mam subskrypcję, więc byłam spokojna o zestaw kosmetyków dla mnie. A tymczasem zerknijmy, co w Shinym :

Pudłko miało w tym miesiącu inną szatę graficzną. Na wieczku znajdowała się przepiękna Pani Wiosna w sukni z kwiatów. 

Wśród gratisów dla subskrybentek znajdowały się próbki od Clochee oraz bon wartościowy na 30 zł (przy zakupach powyżej 150 zł). 

A oprócz tego w pudełku znalazłam :

Zmysłowy scrub solny Delawell - do dłoni, stóp i ciała zawierający kryształki soli, które złuszczają naskórek i wygładzają skórę, przez co przygotowują ją do wchłonięcia pozostałych składników m.in. masła shea, olejków jojoba i makadamia.  Cena 39 zł / 260 ml

Żel do twarzy Balneokosmetyki Malinowy Zdrój - biosiarczkowy, głęboko oczyszczający żel. Formuła tego produktu bogata jest w wodę siarczkową, borowinę, ekstrakt z kory wierzby. Polecany do cery z problemami. Cena 28 zł / 200 ml - produkt pełnowymiarowy

Żel pod prysznic Original Source - znane z tego, że walczą z nudą. Owocowy żel ma nam zapewnić nierutynowe doznania pod prysznicem. Cena 9 zł/ 250 ml, produkt pełnowymiarowy

Biała glinka Organique - delikatna, naturalna glinka kaolinowa. Ma lekką, jedwabistą konsystencję, jest łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia, remineralizuje, uelastycznia i wygładza, rozjaśnia skórę. Cena 30 zł / 200 ml

Bioderma Sebium Pore Refiner Krem  - korygujący, poprawia wygląd skóry, dzięki czemu skóra jest regularna i czystsza, pory są zwężone i mniej widoczne. Dzięki lekkiej formule preparat łatwo się wchłania, zostawia przyjemne uczucie.  Cena 60 zł / 30 ml 

Jako subskrybentka otrzymałam również krem BB marki Syis, który z chęcią przetestuję :) 

Tak oto przedstawia się marcowe pudełko Shinybox. Moim zdaniem brakuje mu tylko małego akcentu kolorówkowego, ale i tak jestem ogromnie zadowolona. 
Już się nie mogę doczekać kwietniowego boxa :)



2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. i jest genialne! jutro wrzucę relację, bo kartę ze zdjęciami Shiny`ego zostawiłam w pracy :(

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)