24 karatowe złoto od Maybelline

niedziela, 20 października 2013
Każda z nas z pewnością zna i mogę śmiało napisać ceni Maybelline Color Tatoo. W Polsce nie mamy niestety dostępu do wszystkich odcieni. Ale czego nie zrobi zdesperowana kobieta... ;)
Ostatnimi czasy, szukałam i szperałam, no i oto on...

Zdobyłam takie oto cacuszko :) 24 K Gold 

Cień jak wszystkie pozostałe Tatoo cechuje niesamowita łatwość nakładania, no i oczywiście trwałość. 

Lubicie te cienie? Może macie namiary na niedostępne w Polsce odcienie? ;)

6 komentarzy:

  1. już zaobserwowałam ! :-) Piękny złoty odcień, ja osobiście lubię złote odcienie,brązy i beże :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dzięki :) bo nie widziałam w spisie ;) ja też lubię takie odcienie ;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło przeczytać Twoją opinię. Nie musisz zostawiać twojego adresu do bloga. Jeśli zostawiasz komentarz, z pewnością Cię odwiedzę :)